Hybridní sněhová fréza Honda HSM 1390i2 ETDR
Model pod označením HSM1390i2 ETDR je největším a nejvýkonnějším "hybridem" v řadě sněhových fréz.
Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz.
Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné, fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
Automatický sytič
Elektrický startér
Záruka 5 let
Mimořádný komfort při práci
Pevný a odolný frézovací mechanizmus
Elektrický pojezd s plynulým ovládáním
Výškově i stranově naklápěný frézovací mechanizmus
Hybridní pohon
Adaptivní tempomat rychlosti pojezdu
Cena s DPH: | 265 990 Kč | |
ks
|
||
Cena bez DPH: | 219 826 Kč | |
Kód: H719031 na dotazDostupnost: | ||
Porovnat produkt | ||
Web výrobce |
Vlastnosti produktu:
Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technikou,
která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů.
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 92 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m. Výškově a stranově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s bočními disky ovládaný křížovým ovladačem na ovládacím panelu se přizpůsobí jakýmkoliv nerovnostem, povrchu a zakrojí se i do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Celý systém jak frézování, tak i pojezdu je ve spojení s motorem elektronicky řízen, tak, že ovládání motoru je automatické v závislosti na zatížení jak od servomotorů pojezdu, tak od frézovacího mechanizmu. Fréza si dle aktuální zátěže automaticky upravuje i rychlost pojezdu. Při couvání se frézovací komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládycím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu lepší a výkonnější stroj. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
Typ pojezdové převodovky: | 2 servomotory |
Max.kapacita odhozu sněhu (t/hod): | 83 |
Max.vzdálenost odhozu sněhu (m): | 19 |
Suchá hmotnost (kg): | 250 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) : | 1760 x 920 x 1340 |
Objem palivové nádrže (litrů) 5,7: | 5,7 |
Typ podvozku: | Pásový |
Garantovaná hlučnost: | 105 |
Stranové naklápění šneku frézy : | Plynulé elektrohydraulické |
Max.provozní doba na nádrž (hod) : | 2,2 |
Světlomet : | Ano |
Palivoměr: | Ano |
Nastavení výšky šneku frézy: | Plynulé elektrohydraulické |
|
||
|
||
|
||